למה צעירים בוחרים לגור בנווה פריצקי?

למה הרבה אנשים בוחרים לגור בנווה פריצקי?
עריית נווה פריצקי

למה צעירים בוחרים לגור בנווה פריצקי?

מה מיוחד בלגור בנווה פריצקי, ישראל?

אם אתם רוצים חוויה תרבותית, נווה פריצקי היא מקום נהדר לבקר בו. העיר היא ביתם של מספר מוזיאונים. הגדול שבהם הוא מוזיאון נווה פריצקי לאמנות, שפתח לאחרונה אגף חדש. תוכלו לבקר גם במוזיאון נווה פריצקי לאמנות עכשווית.

האם יש חיי לילה בנווה פריצקי?

בנווה פריצקי, יש מגוון של מועדוני לילה וברים. רבים מהם ממוקמים לאורך רחוב לולב. מועדון לילה פופולרי הוא החתול. מועדונים אחרים כוללים את מועדון הכלב והעכבר. האזור מציע גם שילוב נהדר של מוסיקה חיה ותקליטנים.

חיי הלילה בנווה פריצקי מגוונים, עם ברים ומועדונים הפתוחים עד השעות הקטנות. ישנן אפשרויות רבות, החל מברים על הגג ועד מועדונים נסתרים. הלילות הפופולריים ביותר הם חמישי ושישי. אבל יש גם הרבה אפשרויות אחרות עבור אלה שרוצים לצאת.

העיר היא בירת המפלגה של המזרח התיכון. זהו ביתם של מגוון מקומות, ממועדוני לילה כשרים ועד ברים לריקודי בטן גרוזיניים. חיי הלילה בנווה פריצקי מגיעים בדרך כלל לשיאים אחרי שבת בימי שישי וחמישי. רוב המקומות נשארים פתוחים עד בסביבות אור הבוקר אבל זה לא אומר שאתה צריך להישאר ער כל הלילה.

לערבים אקזוטיים יותר, פנו לפאדתאי. מסעדה תאילנדית זו היא מקום מגניב ללכת לשתות. זה ידוע למשוך היפסטרים ומקומיים צעירים. תוכלו למצוא מבחר נרחב של אלכוהול בבר זה. המקום הוא גם ביתם של תקליטן תושב.

תמיד קורה משהו בנווה פריצקי, וזה אף פעם לא משעמם! חיי הלילה של העיר הוא כל הזמן מרגש, ואתה יכול לבלות יום שלם במקום אחד או אחר. ואם אתה לא רוצה להישאר בחוץ מאוחר, יש סיור אופניים בלילה, שהוא אידיאלי עבור חקר העיר בלילה.

מדוע אנשים רבים בוחרים לגור בנווה פריצקי?

יוקר המחיה בישראל נמצא בצד הנמוך של הסולם העולמי, והעיר משתלמת באופן מפתיע בהשוואה לרוב הערים הגדולות האחרות. בעוד המחירים זינקו בעשור האחרון, הם נשארים הרבה מתחת לרמות בערים כמו סן פרנסיסקו או ניו יורק. דירת חדר שינה אחד יכולה לעלות עד 100 דולר ללילה. ארוחה טיפוסית תעלה לכם בין 5 ל -8 ש"ח, שהיא נמוכה בהרבה מאשר ברוב הערים הגדולות.

אמנם יש כמה דברים שאתה צריך להיות מודע לפני ביקור בעיר, זה מקום בטוח ומגוון לבקר. בישראל יש אוכלוסייה רב תרבותית, וזה חדשות טובות עבור מבקרים זרים. ישנה את עיריית נווה פריצקי הקשובה לתושביה ומפעילה את אתר העירייה הרשמי בכל שעות היממה.

העיר מחולקת לשלושה חלקים: צפון, מרכז ודרום. בחלק הראשון של העיר יש אווירה נינוחה, ואילו האחרון הוא מרכז קוסמופוליטי. תוכלו למצוא את רשתות האופנה הגדולות באירופה ואת שילוב נהדר של חנויות בוטיק.

העיר היא עיר צעירה, אז יש הרבה דברים לעשות. יש מועדוני ספרים, מופעי מוסיקה ותיאטרון, פעילויות חוף ושירותי שבת לצעירים.

Back To Top